Min nya favorit!

Bara måste berätta om min nya favorit! Min kära Irina gjorde häromdagen iordning en Caffe latte med hasselnötssmak ifrån sitt café där hon jobbar och jag blev tokkär! Så idag blev det en favorit i repris, orkade dock inte gå till östermalm så fick bli en på wayne´s, inte riktigt lika god men helt klart godkänd!
Så det är min nya drog!

Blev en fika på stan med Emma och Natty, mys! Blev ingen jacka då jag hittade ett par jättefina stövlar också för samma pris så nu har jag beslutsångest:P Fick med mig en sjal hem iaf, billigare och kan göra typ en hel outfit, awesome! :D



Caffe latte med hasselnötssmak! MUMS!

Nee nu måste jag dra mig till sängs, ska upp tidigare imorrn för att hinna öva lite och inhandla mellanmål och så.

Godnatt!

I'm out!

Kommentarer
Postat av: Iraaa

WEEEI (Y) !!!

Me like that you like pluttis!

Mer Goda latte åt my!. Gjorde en specialare här om dagen a la irina som jag tror du skulle älska ;) NEX TIME BABY. Ses imorn ska inte väcka dig nu :D

2010-09-15 @ 01:12:27
URL: http://solovyova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0