Missade jazzen!

Missade jazzen för att jag skulle till vårdcentralen och hinner ínte tillbaka till baletten heller.. :S Men men, jag glömde det ganska snart när jag blev nervös istället. Något med läkare bara gör mig nervös, men klarade mig igenom det utan att göra en repris av sist. Ni som känner mig vet, skrik, gråt, gormande, betedde mig som en treåring, men idag var jag tvungen att åka själv och det fick helt enkelt gå, och det gjorde de, utan gråt utan skrik, bara med lite nervositet! yey! haha nu väntar jag bara på svaren, gjorde ett EKG och tog blodprover och gjorde lite tester så får svar om några dar.


Haha så synd om mig tycker jag när folk måste sätta nålar i mig .. haha nee det gick bra iaf :D

Ska nog unna mig den där jackan jag såg på stan igår trots allt, för nu har My varit duktig ;) Det är ju trots allt min största rädsla.

I'm out!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det heter läkarvårdsbehandlingsrädsla har jag lärt mig =). Det viktigaste är att tala om att man är rädd, då kan de anpassa situationen och vården efter det. Du gör helt rätt som piggar upp dig med jackan.

2010-09-14 @ 18:09:40
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Lena Petersson

Jag mindes fel. Det heter sjukvårdsrädsla.

2010-09-14 @ 20:55:04
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0