Mitt liv är mitt!

Åh äntligen har jag fått dansa!! :) Till bästa låten också, free fallin av John Mayer körde vi lyrisk jazz idag, så himla härligt! Det går inte att förklara den känslan man får inombords när man dansar den typen av jazz, man känner alla möjliga känslor på en och samma gång och blir så skönt avslappnad efteråt!

Så efter skolan gick jag och lämnade lite cv:n på några ställen. Och sen åkte jag hem och övade lite inför imorrn då vi har sånguppträdande en och en för de andra i klassen. Har ännu inte bestämt låt då alla känns för höga för mig,..:S Men men det ska nog bli bra! Jag har ju börjat med min nya attityd att bara köra för att kunna utvecklas så mycket som möjligt!

Är ju inte längre blond heller!


Verkligen världens sämsta bild, men men, bättre kommer sen!

Nu är det en kopp te och lägga mig och lyssna på låtarna, ska inte plåga grannarna mer ;P haha

Godnatt blir det väl snart!

I'm out!

Kommentarer
Postat av: Emma bigsis

Men hallåå!!! Vad snyggt det blev!!!!

2010-09-08 @ 08:37:23
Postat av: Anonym

Tack emma! :D

2010-09-12 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0