Nehe..

Sitter hemma i lägenheten och bara tar det lugnt. Skulle egentligen ta en klass för Roine Söderlundh ikväll, sjukt kul!! Men höll på att svimma idag på fysen efter bara en pyttenliten stund och ser stjärnor typ varje gång jag tränar så pappa tyckte att jag skulle ta det lite lugnt. Pratade med vårdcentralen här precis så ska ringa imorrn och boka tid för prover för att se om det är järnbrist eller blodtrycksfall eller vad det nu är. För jag har druckit ordentligt och ätit ordentligt och sovit ordentligt så det kan det inte va.. Hjärtat har varit lite lustigt igen så vill nog kolla så det inte hänger ihop.  Men det är verkligen ingen fara, jag mår bra, måste bara kolla så att jag slipper bli yr  när jag tränar.

Annars var det en rolig dag i skolan idag. :) Fysen är sjukt jobbig men det ska den väl va också, den är pissjobbig under tiden men inte så att man är död efteråt vilket är skönt! Jazzen var helt underbar, till Hide and seek med imogen heap! Bara älskar sandras stil!


Vi skulle göra en snurr och hålla i benet, den såg inte riktigt ut såhär kan jag säga:P Å självklart inte på tåspets heller:P haha Men man kan ju alltid drömma om att kunna göra en snurr med benet där uppe:P

Nu ska jag lägga mig och kolla på serier som resten av lägenheten ;)

I'm out!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Hoppas att allting går bra på vårdcentralen.

2010-09-13 @ 18:11:58
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0