Ny dag och helg!

Ligger i sängen och funderar på om man ska gå upp kanske :P Ska till skolan men börjar inte förrän klockan 10! :) Börjar med balett och sen wacking. Tror dock inte jag kommer vara med idag heller, min hosta är inget kul. Men men snart är det helg och jag ska vila upp mig!

Igår stod jazz och fys och sångaudition på schemat. Gjorde som sagt en liten sångaudition, det lät allt annat än bra men hyfsat.

Träffade Emma och Ira på stan efter skolan och vandrade runt lite, handlade och åkte hem. Städade och packade upp och allt sånt där kul :P La mig och myste i soffan med top model framför mig, kan säga att det är sjukt skönt att kunna vara hemma i en lägenhet där man kan göra vad man vill!

Nee nu är det dags för frukost! 


God morgon!

I'm out!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0