Nya lägenheten

Har precis kommit till den nya lägenheten, jättefin lägenhet men det är nått som inte känns toppen och det är nog läget. Så lummigt område att det känns lite för skumt. Vill ju inte bo i en djungel, jag flyttade till storstan. Men men känner jag mig själv rätt så är det för att det är nytt, jag är inte alltid så bra på sånt, reagerar starkt först men sen brukar det bli bättre.
Dansade inte i skolan idag då jag legat och hostat i två timmar i sträck inatt på toaletten hos jimmie och alex för att inte väcka dom haha. :P Vi hade sång första lektionen idag, blev mycket snack och lära känna varandra. Men vi sjöng lite och imorrn så ska vi sjunga en och en och få feedback och så. Känns sådär när jag knappt kan prata ordentligt :P Men nu ska vi inte klaga, det är iaf sjukt roligt! Hade balett andra lektionen då jag satt. Anneli Alhanko herself satt därfram och kollade på klassen. Tredje klassen var Wacking, då kunde jag stå med och göra armarna, så sjukt kul!!:D
Vill bara bli frisk.. Hörde att min mor har lunginflammation och inte mår bra alls så det är inte så kul att vara här och inte kunna hjälpa henne men jag hoppas det går bra. Ska hem till Linköping på Måndag iaf för att gå till tandläkarn dock :P
Nee nu ska jag och robban leta upp en affär här någonstans så vi kan handla. haha
t
De som säger att Stockholm inte är fint såg inte himlen över vattnet på väg till Bromma idag, sjukt fint men inte så bra på bilden :P
I'm out!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Kan vara bra att ha det lite lummigt omkring sig. Det är säkert bättre luft där än mitt inne i storstan och avkopplande efter de långa stressiga skoldagarna. Framförallt är det praktiskt framåt vårkanten, då kan du ta med dig mellanmålet och kvällsmaten ut och ha en picknick i det gröna =)

2010-09-02 @ 15:01:13
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0