Ramla

Go'morgon! Såg nyss ett inlägg som nån hade skrivit om att Håkan Hellströms nya album snart kommer och att singeln är så bra. Men jag håller med sofie och dissar honom. Om han inte har tagit bort allt som kännetecknar hans sound så är det inget att ha, det kan jag säga redan innan jag hört en endaste låt! Nee nu ska jag återgå till frukosten så jag orkar med fyspasset idag, min träningsvärk ifrån sist har precis gått över :P haha Sen blir det lyrisk jazz, jag som inte hunnit lära mig koreografin de gjorde när jag var borta :( men men det får gå bra.

Åh nej! Nu ser jag att det spöregnar utanför... yeyy! NOT!


Den här bilden skulle visa vad jag tycker om håkan, men den får även visa vad jag tycker om vädret..

I'm out!


Kommentarer
Postat av: sofie

vad bra att jag har nån med mig på Dissa-Håkan.

klart jag kommer upp snart :) saknar dig !

2010-09-13 @ 11:46:46
URL: http://sofieelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0