Serietime!

Åh så skönt! Sitter SJÄLV här hemma i lägenheten för ett tag och kollar på serier, the real housewives new york, top model och lite smått och gott. Har laddat upp med kiwi, vindruvor och massor med gott och ska bara mysa! Det kan behövas efter dagens fys och waacking klasser, insåg idag att Waacking stavas med två A, där ser man...

Fysen var otroligt jobbig ett tag då jag redan hade träningsvärk, men tog mig igenom den med massor med nya bra övningar i huvudet! Waackingen blir bara roligare och roligare, även om det fortfarande känns som man inte kan någonting :P Men men för att lära sig måste man träna, så det så! Måste dock duscha nu, så får vi se hur mycket röd färg som rinner ur mitt hår! haha spännande.

Har inte så mycket kul att skriva för tillfället men det är en update iaf! JOO en sak, imorrn får jag träffa min älskling!! :D


Älskar dig! (hihi nu får jag börja använda bilderna från sist jag var mörkhårig :P)

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0