Sthlm vs. Linköping

Sitter på bussen som nu har anlänt till Norrköping, inte så långt kvar nu! På Waackingen fick vi kolla på massor med dansklipp, speciellt Waacking, men även lite annat och lite klipp som vår lärare var med i, hon har gjort så sjukt coola saker! På jazzen körde vi en lite mer tuffare jazz, streetjazz skulle jag kalla den iaf.Helt underbart! Var tvungen att sticka tidigare för att hinna med bussen dock :(

Åh vilken bamsekram jag ska ge min mamma när jag kommer hem! Äntligen är hon nästan frisk så man kan gå inom en radie av 10 meter ifrån henne! Kommer knappt hinna träffa henne i helgen eftersom det är middag ikväll, festligheter imorrn, och på söndag åker jag tillbaka till Sthlm igen.

Jag trodde att Stockholms skulle kännas så himla främmande, men det gör det inte vilket är jätteskönt. Trodde att jag skulle känna mig jättevilsen, men tack vare att jag trivs så himla bra i skolan och med de jag bor med så känns det inte alls så. Självklart vill jag lära mig hitta bättre och så, men ingen i Sthlm hittar i hela sthlm kan jag säga! Jag vet inte om jag kan säga att det känns som hemma, men det borde det ju inte göra heller eftersom jag bott där i 3 veckor och i Linköping i 19 år :P


Jaa Sthlm vs. Linköping, jag kan nog få det bästa av båda ;)

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0