Tilt!

Åh vilken dålig uppdatering det har varit i helgen, men åh vilken underbar helg jag haft! :D Min älskade kom hit i fredags morse, mötte upp honom på stationen, åkte till skolan och skyndade mig hem efter att jag handlat middagen. Vitlökskroketter och fläskytterfilé med bearnaisesås :) Men det var ju inte det bästa utan det var att få njuuta av att ha min kära pojk vid mig igen! Filmtittande blev det och igår drog vi till gröna lund :D Jag har inte varit något stort fan av gröna lund då jag i hela mitt liv åkt till Liseberg typ varje år. Men johan sa det bra, gröna lund är ett bra tivoli och liseberg är en nöjespark. Det var kul att få åka karusell och umgås! Han är allt för bra min fina!

Idag har vi legat och myst i sängen och kollat på en sjukt bra film! The illusionist! Sjukt bra fílm, brukar inte tycka om jessica biel, men i den här rollen passade hon! Sen blev det att åka in till stan för att möta upp ett par som glömt sin mobil på tunnelbanan igår, vi tog hand om den och försökte få kontakt med dom, problemet var att inget i mobilen stog på engleska eller svenska ingen som ringde pratade svenska typ :P Till slut löste det sig iaf och nu ahr jag gjort dagens goda gärning! Fick en liten hittelön, inte fel när man är student, även om jag skulle gjort det ändå :P


Jessica "I am too beautiful to work in Hollywood" Biel.

Jag tycker väl inte att hon är sååå snygg. Men har man fångat en av de sexigaste Justin Timberlake så måste man ju få lite cred! :P

I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0