Uppdatering igen!

Hade inte alls jazz idag, har för mig att jag skrev det tidigare. Vi hade balett imorse, shit vilken lärolik klass även när man bara satt och kollade och efter lunch var det dags för wacking, så sjukt kul är det!

Gör inte mycket just nu, har fixat lite runtom i lägenheten. Har funderat på lite om jag skulle uppdatera och visa mitt fynd men väljer att bara visa ett smakprov, hade inget å göra så använde mig av paint, slarvigt och ickevälgjort men kul hade jaga iaf :P



kanske inte så svårt men vad tror ni detta är? haha ;P

Så rastlös är jag, jag vet, patetiskt :P Men har tänkt att jag ska ta det lugnt så jag blir frisk så då ska det va så!

I'm out!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

En ärmlös topp eller överdelen på en ärmlös klänning.

2010-09-04 @ 17:18:40
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0