2011 vs 2012

Jag ska väl som många andra summera mitt 2011 lite.. Tycker det är svårt att skilja åt lite vad som hände när dock ;p

jag har dock haft ett riktigt bra år med många nya spännande erfarenheter! Bland annat har jag för första gången sjungit och dansat på en scen för publik! Jag kom in på ackis (något jag inte ens vågade drömma om, var helt säker på att jag skulle åka ut första gallringen), jag har blivit sambo med min käraste, flyttat till Uppsala, dansat i Lena ph's föreställning, firat min 20 årsdag på Busfabriken och mycket mycket mer!

Jag har haft ett grymt år även om det funnits tunga stunder, men det går ju inte komma ifrån! Jag har uppfyllt drömmar jag inte ens visste att jag hade och jag tror att ännu mer äventyr väntar under 2012! Och vet ni vad? Jag tror att jag är redo!

Gott nytt år allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0