Jullov!

Nu är föreställningar, lussespex och allt avklarat och jag har inlett mitt jullov! Så skönt! Mamma kom upp till Stockholm i torsdags och kollade på sista föreställningen tillsammans med min kära sambo! :) sedan på fredagen kollade hon på vår afroklass och sedan blev det julklappsletande och mat och fika och mys! :)

Nu har jag varit hemma sedan i fredags och hunnit med Julmys hos Benjamin med dansfolket, helt underbart, träffat Elin vilket var på tiden och igår spenderades tiden med Benjamin och super Mario! På kvällen träffade jag Mickan, hon klippte mig och vi tog en rejäl uppdatering!

Idag ska de sista julklapparna inhandlas och sen blir det mys med bustedgänget hemma hos Ira! :)

Nu frukost!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0