Måndag!

Shit vilken skön helg, alla helger är underbara, men denna var skapligt välbehövd! Natten mellan torsdag och fredag var vi på skolan för att fixa vårt lussespex om lärarna och eleverna på skolan! :D detta efter en dag med 8timmars träning! Det slutade med att jag hade varit vaken lite drygt 30 timmar när jag kom i säng runt fredag lunch!

Så efter 27 Tim utan sömn stod vi på scenen framför hela skolan! Sjukt kul och jag tror att spexet gick hem hos de flesta iaf! Efter 5 timmars sömn var det sedan dags för lussespexmaskerad! :D

Så himla kul, dock blev jag trött redan lite efter tolv och valde att gå och käka och sen sova hos min fina Ira!

Så himla värd helg! Resten har spenderats åt ljusrep inför veckans föreställningar, tvätt, städ och slappande framför tv:n med min kärlek!

Nu skola!

Nedan ser ni några bilder från maskeraden!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0