Nu är det jul igen!

Åh va mysigt det var igår! Att träffa hela busted-gänget! Var länge längesen vi alla kunde samlas! Vi började med att handla tillsammans, tacos och en del snacks, mums!

Efter maten blev det julklappshazzard där jag vann två filmer, valentine's day och twilight new moon! Kanske inga jag hade köpt men gratis absolut! ;)

Vi spelade även frågesportsspel som gick sådär kan man väl säga! Spelet hade fler kuggfrågor än vad jag någonsin sett!! XD

Kom i säng vid kvart i två, trött men glad! <3 Gick upp nio för att gå ner till stan och fixa sista julklapparna, tror jag! Sedan åkte jag till syrran och klappade hennes bebismage och myste med deras kisse!

Nu sitter jag på bussen till Uppsala med mamma. Imorrn är det dags!

Snodde en bild från Sophie! Hehe

I' m out!


Kommentarer
Postat av: soph!

snor du mina Bilder va? ;) haha, god jul på dig fina flicka

2011-12-25 @ 19:46:43
URL: http://escapehere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0