Mitt i veckan!

Onsdag idag! Musik stod på schemat imorse, något jag vill lära mig mer om, men jag och läraren pratar inte riktigt samma språk, men det är bara fortsätta försöka!

Sedan blev det modernt, väldigt lugn och skön klass och mycket liggande på golvet, lunch, jazz och en asrolig streetklass som avslutning! Jag jobbade verkligen idag och jag tror det gav lite resultat iaf! Det gick bättre än förut iaf, är ju ingen hiphop-brud!

Nu myser jag i mina myskläder i soffan framför biggest loser i mina fina strumpor som ni ser nedan! Blir tidigt i säng idag, torsdagar är tuffa!

I'm out!


Kommentarer
Postat av: Nathali

Street är inte riktigt min grej heller. Jag är nog alldeles för rak och korrekt för den stilen ser inte bra ut i min kropp men kul är det! :)

2012-01-25 @ 21:46:37
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0