Mys!

Sista dagen i linkan! Imorrn åker jag till Uppsala igen och på måndag börjar jag min andra termin på ackis! :)

Känns alltid bitterljuvt, jag älskar att vara nära min familj och det kommer kännas tungt att lämna dom men samtidigt så vet jag att jag ser dom snart igen och jag vill ju följa min dröm också!

Har haft ett grymt lov iaf! Även om
Min kropp är knäpp och vägrar bli utvilad.

I torsdags var det hockey med mamma och syrran och hennes man, VINST! Igår blev det Kolmården med andra syrran, hennes sambo och deras dotter och mamma! Så mysigt att gå runt och titta på djuren, äta matsäck utomhus och kolla på delfinshow! Sedan på kvällen blev det att träffa lite gamla gymnasievänner, supertrevligt!

Å ikväll blir det middag med nästan hela familjen och johans familj, kan inte komma på ett bättre avslut här innan vardagen börjar igen! :)

Så nu prova nyinköpta kläder och börja fixa sig för kvällen! :D

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0