Ny vecka! :)

Känner mig laddad inför en ny vecka, lite trött eftersom jag sov till 12.00 igår och därför inte kunde somna igår, men inte hela världen. Får sova tidigt idag!

Måste berätta en rolig sak! På stationen imorse såg jag en kvinna ganska uppklädd med kavaj, högklackat och ett par ganska tajta kostymbyxor! Å här kommer det bästa, mitt på rumpan var det ett hål som glappade varje gång hon tog ett steg.. :D haha stackare!

Helgen har varit jätteskön! Fredagen bjöd på fika och massor snack med CC, lördagen var ganska lugn då jag inte mådde så bra, men sen blev det att gå och äta på o'learys och kolla på LHC-matchen! Vinst! :D

Gårdagen var riktig städardag, å då menar jag storstädning! Jag skrubbade hela lägenheten! Samtidigt tvättades det och sedan följde jag med min älskling till läkaren då han har mått lite dåligt, fixade medicin, gick och handlade och myste ner oss i soffan framför så ska det låta och mamma Mia!

Effektiv och mysig dag!

Bjuder på en bild på min kärlek från lördagen!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0