Nyårslöften!

Alla verkar ha avlagt nyårslöftet att träna mer. Inte jag! Jag är så glad att träningen ingår i min vardag så att jag inte behöver tänka på det! Självklart har jag saker jag gör utanför dansen för att bli bättre där, men jag får regelbunden träning! Annars hade jag nog tyckt det var sjukt jobbigt att få ihop allt!

Många kanske inte tror att dans är så mycket till träning, men jag kan lova att det är det! Okej att stå och göra plie om man inte använder musklerna och tekniken är inte så jobbigt, men ju mer teknik man får desto mer kontakt med musklerna får man och kan få ut mer av det!

Nu var det bara ett exempel, kanske inte ett så bra sådant, men iaf!

Så mitt nyårslöfte är att njuta mer av saker, tillåta mig och ta mig tiden till att verkligen hitta på roliga saker med vänner å att inte stressa över saker som jag "borde" göra!

Ett bra 2012 har bara börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0