Tisdag!

Känns som att det borde vara torsdag och inte tisdag! Haha

Kunde inte vara med på riktigt alla klasser igår.. Eftersom jag inte kan göra allt med högerfoten så felbelastar jag och får ont på andra ställen. Så nu ska jag bara göra det jag kan! Suger att inte få köra 100%!

Idag står iaf fys (tror jag), modernt, balett och teater på schemat och sedan ska jag fika med min talangfulla vän Benjamin! <3 den killen har något visst, vänta ni bara så är jag övertygad om att ni kommer få se själva!

Hoppas på en bättre dag idag än igår!

Bilder från da Flows jubileum då jag, Irina och Emma dansade bakom Benjamin när han körde sina egna låtar!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0