Torsdag!!

Å så kände man inte att man nyligen haft lov ;p haha dock älskar jag känslan av att man verkligen använt sina muskler! Man känner sig stark även om det är långt från verkligheten!

Mina dagar består av dans så känns lite tjatigt men men, idag har vi haft 4 fysiska klasser! Lite kondition och floorwork på första, jazz andra, balett tredje och kontaktimprovisation fjärde klassen! Så nu är jag hungrig!! Å mitt tåg är försenat precis som imorse! Hatar sl!

Blir myskväll med sambon eftersom jag åker till linkan imorrn igen!

Måste få skryta lite också! Jag kom ner i spagat och kunde sitta där helt idag, på mitt dåliga ben! :D äntligen säger jag bara, hard work pays off! :)

Nee nu ska jag tjafsa med sl!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0