Uppsala!

Nu är jag tillbaka i Uppsala och imorgon börjar skolan igen och tillbaka till vardagen. Det ska bli ganska skönt, men jag bävar lite inför att inte kunna köra fullt ut. Jag vill ge 100 % inte 90 och jag får inte börja träna med foten ordentligt än, men jag kommer göra det jag kan. Ska bli skönt att få tillbaka lite rutiner igen :) Jag har haft ett så grymt lov och middagen igår med min och Johans familj var supertrevligt och ett perfekt avslut på lovet! Idag har jag suttit på tåget och läst! såå skönt, det var väldigt längesen! Sedan blev det att packa upp och gå ut och handla för det ekade i kylskåpet! Nu har jag kollat på Biggest loser och ska göra mat tills imorrn och sen sova snart så jag får bort min spränghuvudvärk tills imorrn! Bilder från slutet av lovet kommer imorrn! I'm out!

Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Inspirerande serie :)

2012-01-09 @ 12:24:47
URL: http://biggest-loser.se/runkeeper/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0