I ditt huvud!

Igår var det dags för Johans julklapp, att gå på Henrik Fexeus show "I ditt huvud".
Johan har tjatat om detta sen julafton och varit som ett barn på julafton när det kommit på tal. Så igår var det dags och lyckligare blev han när han fick äta dumplings innan också :) Föreställningen var riktigt bra och vi är fortfarande helt fascinerade här!
Dock får jag inte säga så mycket mer, men jag rekommenderar verkligen showen! Jag har fastnat för Henrik sedan sista året i gymnasiet då hans bok "När du gör som jag vill" låg till grund för mitt projektarbete.
Detta innebar ju dock att jag missade melodifestivalen, men det blev ju som jag ville! LOREEN! Fantastiskt nummer! Det bästa jag sett!
Vackra Loreen!
http://dn.se
Är fortfarande inte helt frisk dock så idag blir det att ta det lugnt, skriva en uppgift från skolan och tvätta, inte mycket mer!
I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0