Euphoria!

Loreen vann, hur sjukt är inte det?! Dock helt rätt! Det bästa Sverige någonsin gjort! Allt är perfektion!
Helt underbart! Så igår hyllades Loreen på Hötorget, och jag, Nicole, Rebecca och Maria var där och hejade på! Till skillnad från större delen av publiken som var sjukt tråkiga!
Annars då? Min rygg är lite paj för tillfället, inget allvarligt men tillräckligt ond för att jag inte ska kunna dansa vilket suger! Men jag försöker njuta av sista veckan. Har idag haft sånglektion med Anna! Hur kul som helst! Underbara människa!
Sedan mötte jag upp Benjamin och Bella för en liten uppdatering när de ändå var i Sthlm! :D
Har nu övat lite mer sång och ska väl gå och duscha och sätta mig framför tv:n med en kopp te! Mums!
Bjuder på en dålig bild, men det är iaf Loreen som är den lilla klutten ;P
I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0