Do re mi...

Jag har precis haft sånglektion, shit vad det var kul!! Lyckades hitta en del nya grejer och saker som jag lyckats med hemma i min lilla vrå men inte hos sångpedagogen. Så är på sjukt bra humör just nu! Så sjukt kul!

Jag har jobbat med beautiful disaster, älskar den låten och kände idag att saker klaffade riktigt bra! :)

I skolan har ane-Marie höjt nivån ett snäpp kan man säga och ny stång och nya övningar efter lovet gör att det inte direkt känns bra hittills.. Men jag vet att det kommer, eller jag hoppas på det iaf..

Annars har jag haft ganska tråkig dag, men massage av Nicole gjorde gott för mina axlar och mitt humör ;)Det, kaffe å sen sången på det, toppen! Nu slipper jag ta med det dåliga humöret hem!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0