Fredag!

Det känns inte alls som fredag! Men inte
Mig emot, det är helt okej! :)

Idag har vi egentligen sovmorgon, men är på väg till skolan för att jobba på ett arbete som ska vara klart på tisdag.

Sedan är det dags för jazz, lunch, sedan ska vi kolla på treornas balett och sist är det komposition som jag just nu inte riktigt vet hur jag ska göra på. Vår uppgift är att göra en rolig komposition hur lätt är det på en skala? ;p

Efter skolan ska jag och några från klassen åka och äta glass! Sedan ska jag hem och baka, för imorgon får jag finbesök! Min mamma, pappa och en av systrarna kommer upp! Wei!!

Bjuder på en gammal bild på mig och min syster Emma! :)
I'm out!


Kommentarer
Postat av: Tommy Wihlén

Tänk vilka söta barn jag har

2012-10-19 @ 23:19:11
Postat av: Pappa

Vilka vackra barn jag har

2012-10-19 @ 23:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0