Haha!

Haha vet inte vad som hände förut!

Vet inte hur många av er som läser som inte vet hur mitt schema i skolan ser ut så tänkte att det kanske är dags att klargöra vad jag gör om dagarna!

Måndag: fys (som just nu är lugna lektioner som yoga eller liknande), balett, lunch, jazz, partnering.

Tisdag: Dansanalys, modernt, lunch, balett och akrobatik!

Onsdag: Fys, jazz, lunch, modernt, kontaktimpro.

Torsdag: modernt, balett, lunch, teater och sång, detta kommer bli rep inför musikalen som sätta upp innan jul i skolan som jag ska va med i.

Fredag: varierande mötestider på morgonen, balett, jazz och komposition.

Så ser det ut! :)

idag kommer jag dock missa en del, ska till naprapaten för att få hjälp med min rygg som är dum! Har ont från ryggen ända ner i benen, inte skönt!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0