Helgen som var!

Helgen som var var för min del väldigt lugn och precis vad jag behövde!
Alla var lite känslomässigt ur balans i skolan förra veckan, så lite trött var man!

Fredagen spenderades med godispåsen i soffan! Efter en mysfika med Elin! Jag somnade 21.30 och sov till 11.30 dagen där på! Shit! Lördagen spenderades på Ikea med sambo, köpte ljus och lite smågrejer vi behövde. Det blev en fika och sedan hem och mysa framför en film med tacos och massor med ljus!

Söndag var tvätt- och städdag! Vi var husliga och till middag blev det söndagsstek med gräddsås, champinjoner, potatis och rödvinbärsgele! Mums! Jag bakade även en smulpaj, dock var jag för mätt så hur den smakar, det vet jag inte än ;)

Jaa det var min helg kort och nu är det ny vecka, med nya möjligheter ;)

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0