Insikt!

Jag har i efterhand insett att jag inte mådde så bra förra året. Jag intalade mig det då men känner nu att det inte var så.

Kan inte sätta fingret på varför men tror det var en kombination av saker. Inte ha en lägenhet där man får plats med saker ordentligt, en ny klass, nytt schema, en fot som inte ville samarbeta, anpassa mig till att pendla med mera! Samtidigt kände jag mig skyldig för att jag inte mådde toppen, jag går ju på balettakademien! Jag tror dock att jag var lite hård mot mig själv..

Jag kände att jag låg efter tekniskt och har jobbat som ett djur för att komma ikapp och har nu insett att jag kan njuta av att dansa samtidigt.

Vad jag vill säga är att NU trivs jag sjukt bra med min tillvaro! Jag har landat och får göra det jag vill, jag vågar pusha mina egna gränser och njuta av det! :)

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0