Rubrik..

Nämen hej igen!
 
 
Sitter just nu och översätter repliker till musikalen. Vi har rep imorgon em så det var på tiden.
Ska bli så sjukt kul, men det är verkligen en utmaning. Det var ju lite därför jag valde att vara med i musikalen på skolan med, för att jag inte gjort sådant förut. Har blivit lite ställd av de krav som ställs på oss som jag inte riktigt var beredd på, MEN det gör att jag får pressa mig och det kommer jag ha nytta av sen när jag ska ut och söka jobb på riktigt.
 
Har egentligen lite för mycket att göra och för lite tid, men för första gången på väldigt länge så njuter jag av det. Jag tycker att det är kul att ha flera bollar i luften. Något jag inte känt sedan 9:an på gymnasiet.
 
Jag har dock inte kunnat vara med på allt idag i skolan på grund av ryggen, men det är ju för att den ska bli bättre så vill inte få tillbaka alla låsningar en dag efter behandlingen liksom. Jazzen gick i alla fall jättebra idag, kändes som att jag verkligen njöt av att få stå där och svettas och bara röra på mig och DANSA!
 
Jag har ju sånglektioner utanför skolan också varje vecka. 45 min varje tisdag. Förut har jag velat hålla mig till det jag känt mig säker i men nu övar vi på det jag inte riktigt kan, huvudklang och att hitta en lätthet. Det låter inte alltid bra, men jag gör det, övar och lär mig. Så där har vi också ett tecken på att jag mår riktigt bra just nu, jag pushar mig själv i saker som jag egentligen inte är riktigt bekväm med.
 
Så hur det går.. jaa det får vi helt enkelt se. :)
 
 
 
 
(Från en glad My, som dock önskar att hon snart kunde åka utomlands!)
I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0