Hjulningar, regn, möte!

Äntligen är jag tillräckligt bra för att kunna träna en del! :) så igår blev det modernt, balett och akrobatik! Jag är så himla feg, men vågade mig iaf på att hjula med en hand(aldrig gjort förut), prova på handvolt, den får jag nog öva på ett tag till tror jag haha..

Hade sedan möte med min mentor, alla tvåor och treor får tilldelat en yrkesverksam dansare som man ska träffa ett par gånger under terminen och få höra om deras erfarenheter.

Jag fick en supergullig tjej som heter Frida Söderström! Vi pratade i tre timmar och tiden bara flög iväg! Jättekul verkligen!

Så idag står fys, jazz, modernt och kontaktimpro på schemat! Jag är taggad!

Bjuder på en bild från introduktionen på nollningen!
I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0