Jensens!

Har haft en härlig helg! Har tagit det lugnt men har iaf varit pigg nog att umgås med folk! Mina fina barndomskompisar kom upp till Sthlm i helgen och så har jag ju bästa Bella som bor här nu också! :D

Mickan, Malin och jag gick på stan och shoppade lite, käkade lunch och sedan åkte vi på födelsedagsfest hos Bella!

Jag var mest där för att få träffa henne med sambo så åkte hem tidigt och utan alkohol så jag kan bli helt frisk. Fick sjukintyg av läkaren till på onsdag, men ska börja träna lite smått imorgon iaf, och sen öka! Är supertaggad men måste ta det lite lugnt så jag inte går tillbaka!

Igår käkade vi lunch vid vattnet och umgicks sedan åkte jag och lärde mig det jag missat i skolan! Nu, hem, duscha, äta, mysa, sova!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0