Tagga!

Hoppas ni mår bra!

Lördagen fortsatte ut till min mellan storasyster. Vi kom dit och fick höra att vi skulle åka, men vi fick inte veta vart! In i bilen och iväg in till Motala och restaurangen Balkan! Vi åt där en del när jag var liten så det var supermysigt! :)

Resten av kvällen spenderades framför hockey, avatar och Pippi långstrump, den senaste med gosande med finaste Savannah!

I söndags var det klädparty och minsta storasyrran Emma och Nellie kom också ut på landet ;)

Efter en lunch med mamma och pappa satte jag mig på tåget jag till Uppsala och min älskade sambo!

Myser nu med en kopp te och mörk choklad framför x-factor och laddar inför morgondagens 4 fysiska klasser!

Bjuder på bilder från helgen på Balkan!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0