Nämen!

Säkert knappt någon Som fortfarande kikar in här! Men känner bara för att skriva av mig lite!

Var hos sjukgymnasten idag på morgonen med min onda rygg, vi kom överens om att jag ska fortsätta som jag gjort eftersom det iaf blivit liiite bättre!

Sedan åkte jag till skolan och hade balett, en helt okej klass idag, mot slutet till och med rätt bra för att vara jag!

Jazzen är just nu SÅ rolig då vi har en av mina favoriter Zain Odelstål! Att få göra jazzwalks, massa snurrar, fouetteer och helt underbart roliga koreografer är ju fantastiskt! :)
Alla i klassen var såå grymma idag vilket passade bra då vi hade öppet hus så några extra ögon som kollade på klass var det!
Avslutade dagen med partnering som var superkul!

Just nu älskar jag att dansa, jag är lite mer avslappnad än tidigare, stressar inte upp mig lika lätt över små saker, men försöker ändå jobba hårt! Jag älskar helt enkelt det jag gör!

Å snart är det lov!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0