Puh!

Har haft en helt okej dag idag. Jag hann till första lektionen, men har en liten skada i bröstmuskeln så ska helst inte lyfta armen högre än 90 grader vilket är lättare sagt än gjort! Å så har jag egentligen en rygg som jag inte ska runda.. Phhf det går ju att dansa då, eller inte..

Så har varit lite otaggad och känt mig lite hängig, vet dock inte om det är på grund av det psykiska eller fysiska!

Hade iaf två relativt bra klasser, en balett och en modern. På baletten har vi en lärare som älskar tonduer så man gör säkert hundra stycken, helt slut blir man men starkare också!

Så ställde in min sånglektion idag, behövde göra det kroppen behövde och även huvudet.. Känner mig helt färdig helt enkelt.

MEN det bästa är att imorgon är en ny dag! Så nu blir det hem, äta, duscha och bänka mig framför datorn och "Say yes to The dress"!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0