Torsdag eller var det onsdag?

Brukar ha mina sega dagar på onsdagar men idag gick bra, hade ju en seg dag igår istället så har torsdag i huvudet och tror att det är fredag imorgon! Attans haha

Men samtidigt så är det ju sista två dagarna innan lovet så det är bara passa på att dansa!

Ser fram emot att komma hem till Linköping och dansa vara för att det är kul och inte behöva tänka så mkt!

Idag har vi haft rep imorse klockan åtta med ett stycke jag ska vara med i. Sedan fys, då gick jag och gjorde de övningarna jag ska göra och låg på spikmattan ett tag, jazz, modernt och komposition då vi visade upp vad vi gjort på våra solon! Alla var så duktiga!

Jag trivs verkligen bra just nu, dock gnager det i bakhuvudet att det kommer en audition snart och om det känns som att jag verkligen vill det här så kommer jag inte få vara kvar, dumt jag vet men känns så så jag vill nästan inte trivas, men det gör jag, bigtime!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0