Until today!

Har hänt en hel del sen jag skrev,vissa saker som jag inte än delar med mig av, men lite som jag tycker är kul att dokumentera!

T.ex. Att jag i förra veckan stod på scenen inför folk och sjöng på en musikaffär här i Sthlm! Mestadels klasskompisarna men ändå! Stort steg! Jag kunde heller inte gömma mig bakom något då det inte var något spexigt utan avskalade låtar! Var så nervös men det var riktigt kul! :)

Vi har i skolan haft äran att ha den fantastiska Malaya från L.A! Helt fantastiska klasser och det fick verkligen tillbaka min dansglädje efter en tung period! Jag kände det som att jag stod still, inte utvecklades, inget funkade, men när vi haft henne ett par klasser började det hända grejer! Fantastiskt!

Min mamma och syster var också på besök förra helgen vilket var hur mysigt som helst! Vi åt middag på jensens, gick en sväng på stan och myste en hel del i soffan! Bättre kunde det inte bli!

Jaa finns mer men det kommer!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0