Avkoppling!

Jag älskar serier som är så okomplicerade som möjligt. Ingen tankeverksamhet ska behövas för att hänga med i handlingen eller klura ut något! 
 
Jag tycker om många serier till en början men tröttnar ganska fort när det ska vara så mycket intriger och drama hela tiden! Everyday life's är det bästa att följa enligt mig! Självklart vet jag att allt inte är på riktigt, men det är så skön avkoppling att bara se folk göra det vanliga! 
 
Jag kan kanske inte säga att serierna i sig är bra, men det är bra underhållning och skön avkoppling att kolla på. 
 
Här kommer en lista med några av de många jag sett! 
 
1. Keeping up with the Kardashians (och alla spin-offs så som Khloe and Lamar, Kourtney and Kim take New York, Kourtney and Kim take Miami osv.) 
2. The hills
3. The city 
4. The Audrina show
5. Melissa & Ty
 
Jaa listan skulle kunna göras lång! Nu var det längesen jag kollade på The Hills och The city men jag har sett varje avsnitt för många gånger! 
 
Senaste serien jag börjat kolla på är:
 
 
Jag blir helt enkelt fast för att det är så enkelt! Att kläder och så 'är en del av vissa showerna stör ju inte heller ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0