Dagen!

Har haft en väldigt fullspäckad men väldigt bra dag!

Började med att följa med på Irinas mage-rumpa-lår pass på gymmet! Hon körde skiten ur mig rent ut sagt! Haha riktigt bra pass med både styrka och pulsträning!

Sedan blev det att luncha med Emma och hennes söta lilla dotter Tuva! Prat och kaffe å en liten promenad! Härligt!

Nu har jag mött upp ett gäng vänner för lite planering av något som jag inte vill avslöja än men mycket blev gjort iaf!

Inhandlade sedan lite grejer till pappas födelsedag men kan inte avslöja vad!

Mycket hemlighetsmakeri blir det men resultat och vad jag gör kommer senare!

Bild på Irina, Tuva och mig från Ellaleens kalas! Foto: Rikard Isacsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0