Första sommarlovsdagen!

Så härligt med sommarlov! 
 
Skönt att ha en heldag idag att bara kunna göra vad jag kände för. Förflyttade mig från sängen till soffan och kollade på serier, stekte lite pannkakor, gav mig ut på en powerwalk, gjorde lite styrka, handlade mat och har lagat matlåda till sambon nu och återgår nog till serierna ;)
 
Ska njuta av de här dagarna nu och ta det lugnt innan jobbet börjar. Så skönt att få ta dagen som den kommer! Älskar att jag får lite tid att varva ner och ta vara på små saker! Så som de fina blommorna jag fick från en av koreograferna som står här hemma och det luktar så gott i hela lägenheten! 
 
En till bild från skolavslutningen på fina Cicci och mig! 
Att en så liten sak som en blomma kan göra en så glad! (notera den snygga vasen också haha)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0