Fortsätter njuta av ledigheten ett tag till!

Gårdagen fortsatte med sommarfest i Vidingsjö motionscenter för min ena systerson. Jättehärligt med solsken, grillning, tipspromenad och en hel del skratt! Sedan kvalitetstid med min kära mor! 
 
Idag blir det att ta dagen som den kommer, vilket enligt mig är det bästa med att vara ledig! Träningen för idag är avklarad. Det blev en löprunda nu på morgonen och sen så ska jag ut och gå med mamma sen. Måste inhandla lite galgar så jag kan packa upp mina kläder ur väskorna! 
 
Härligt det här att vara bland nära och kära! 
 
Har inget att klaga på för tillfället! 
 
 
Bjuder på en bild från en annan härlig kväll med ett trevligt gäng! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0