Har hunnit med så mycket!

Å har så mycket att berätta! 
 
Fortsätter med P!nks konsert! Det som gjorde det extra bra var att jag innan konserten fick möta upp två efterlängtade vänner från Linköping! Ira och Bena! Så härligt att få tjattra lite, äta ihop med Iras syster och hennes kompis Lisa för att sedan njuta av konserten i sällskap av min kära sambo! 
 
Pinks nya album är fullt med bra låtar som får mig på ett bra humör när som helst! 
 
Efter det har det varit repetitioner i skolan, och i onsdags gick jag och Ellen från klassen på en konsert till med ingen mindre än självaste Beyoncé! Fantastisk show och vilken stjärna! Lite rörigt emellanåt i låtarna men fantastiskt! Jag ser upp till Beyoncé som människa och den talang och det hårda jobb hon lägger ner! Shit vilken dansare, entertainer och sångerska hon är, dessutom en stark kvinna och förebild! AMAZING! NÄr hon sjöng Love on top och höjningarna bara avlöser varandra! GRYMT! 
 
SÅ det var en lyxig vecka med en hel del nöje! å en hel del hårt jobb med det tar vi i ett eget inlägg! 
 
I'm out! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0