Min nya hobby!

Haha jag fick en idé att jag skulle göra ett eget kort till Johan tills igår! (Det blev väldigt tjejigt och sött men det ska ju synas vem det är ifrån!)

Så gick och inhandlade grejer och upptäckte att det var ju rätt kul! :) lite tantvarning, men det är okej ;) så det blir fler gånger!

Så det gjorde jag! Plus att jag stod och gjorde pannkakor och rårörda jordgubbar och så gjorde jag vår efterrätt till kvällen! Citronfromage och chokladmousse med krossade digestivekex mellan varje lager!

Toppade det med en jordgubbe och riven mörk choklad! Det blev en hit! Såå gott!

Så tjejen med det minsta tålamodet har börjat lära sig! Jag har väl lugnat ner mig lite :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0