Sommar!

Har haft ännu en ledig och väldigt bra dag idag! Fikat med Sophie, fixat lite som är hemligt just nu men kan visas senare! Sedan blev det picknick med Irina och Rikard! 
 
Satte oss i en park i solen med lite tilltugg, vattenmelon, vindruvor med mera! Mums! Så prat, skratt å njuta av solen! Härligt att kunna träffa min fina bästis lite oftare! :) 
 
 
Igår var jag och fikade hos min halvsyster och hennes man med mamma och pappa! Riktigt mysigt! Sedan hängde jag i solen med min äldsta syster och hennes äldsta son! En riktig lyx att ha dom så nära! 
En suddig bild, men den får duga, härligt med en bild med pappa iaf! 
 
Åter till mitt just nu hemliga lilla projekt (som egentligen bara är spännande för en person haha)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0