Tiden bara går!

Även fast jag nu har en vardag med jobb och så så tycker jag att jag hinner med mycket och dagarna bara försvinner!

När jag inte bokat in något speciellt så går jag över till pappa eller går ut och springer å så. Spelade lite Yatzy med mamma igår efter en Powerwalk! Tiden flyger förbi!

Har haft problem med höften/ryggen som vanligt men på ett litet annat sätt än tidigare. Så nu har jag precis varit hos naprapaten och knäckt och så! Ska nu tillbaka till jobbet! Ska nog låta dansmusklerna vila verkade det som..

Har iaf satt nytt personbästa i löpningen, men har ett annat mål i sommar så mer om det sen!

Bild: en väldigt trött My efter sin längsta löprunda någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0