Torsdag!

Fick idag besök av min "mellanstorasyster", gick på Ikanohuset en sväng och fixade lite ärenden, sånt där tråkigt som måste göras, men även lite spaning på kläder såklart! Hängde med henne hela dagen och vet ni vad mitt bästa inköp blev? 
Min "mellanstorasyster" Åsa och hennes sambo! 
 
EN PILATESBOLL! Brukar använda den vi har i träningsrummet på skolan endel, men mest när jag går på gymmet så är det en favorit! (Även om jag bara går på gym under somrarna) Så bra att få jobba med stabiliseringsmusklerna! Bra för bålen! 
 
Annars har jag fortsatt planera sådant som är hemligt och ska slänga mig i soffan och kolla på lite serier nu ikväll tänkte jag. Sista möjligheten jag har innan jag börjar jobba på måndag för helgen blir fullspäckad! Bara massor med roliga saker, men ändå fullt upp! 
 
Tänkte dela med mig av mina måste ha nu i sommar! plus en balansbräda/platta som blev kvar i Uppsala då jag hade för mycket packning för att få med mig den! Dansmusklerna får ju inte försvinna helt! 
 
 
 
Dock är det skönaste att inte behöva gå upp och träna varje dag! Man kan välja vad man känner för! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0