Veckan som gått!

Denna vecka har varit den sista för terminen och den sista för mig under andra året på Balettakademien! När jag kommer tillbaka i höst så börjar jag mitt sista år! Helt sjukt! 
 
Under veckan har vi haft repetitioner inför föreställningarna som var i helgen, ljussatt, haft genrep, finslipat och ändrat en del! Stunder i solen har vi också hunnit med! 
 
i fredags var det skolavslutning samt diplomering för de som gick ut trean! Man blev rörd och glad för deras skull och lite svårt att ta in att det är min tur om ett år (bara man får vara frisk och så skadefri som möjligt, ta i trä). Vi började avslutningen med en sång om deras tid på ackis och sedan en film som innehöll ett bildspel från deras tre år på ackis samt ett spex om deras cv-bilder. Det blev lyckat och det var en dag med massor känslor! 
 
Vi klarade tvåan!! 
 
Efter det var det dags att bosätta sig på Dieselverkstan för helgen! 
 
Grattis alla diplomerade dansare från Balettakademien! Ni är bäst! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0