Alldeles för tidigt!

Sitter på tåget och klockan är halv åtta! Så tidigt åker jag från Lkpg till Uppsala! Direkt tåg så är skönt att slippa byta, plus att jag hinner tvätta och fixa om jag orkar! Vaknade och det verkade som att magsjukan från början av veckan inte riktigt gett med sig helt! Usch!

Fick panik igårkväll när jag insåg att jag inte skulle hinna träffa pappa mer så ringde honom vid elva på kvällen så då Åkte han över till mamma och vi satt och pratade till straxt efter tolv! Så mysigt! (Jaa jag har en hel del separationsångest, har alltid hatat hej då när man ska iväg lite längre!)

Jag har haft ett bra lov hemma med nära och kära, men alldeles för lite tid och så hade jag gärna skippat magsjukan, men många mysiga stunder har det varit! <3

Bild: efter klippningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0