Egen tid, bakning och audition!

Helgen har varit bra! Började må rätt så dåligt i lördags dock men det verkar inte ha blivit något av det! Förutom lite migränkänningar.

Igår hade jag en riktig My-dag där jag bara gjorde vad jag kände för! Plockade iordning lite, gick ut och gick, handlade, bakade, kollade på tv, målade naglarna, gjorde hårinpackning, bodyscrub med mera och bara njöt av att vara ledig!

Så nu har jag laddat upp inför veckan som består av internaudition! Det innebär att en jury kommer att kolla på vissa klasser under de närmsta 2 veckorna för att se om man kommer vidare till det 3:e och sista året på utbildningen. Nervöst ja, men det känns lugnare än förra året iaf!

Så håll tummarna!

Dags att börja komma igång!

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0