Kalas!

Jag Har funderat lite på vad jag ska göra när jag fyller år! Är
Ju inget jämnt eller så, men något brukar jag alltid hitta på och oftast med "kalas"känsla då jag älskar att få leka lekar och baka tårta!

Förra året hade jag Fiskdamm och tipspromenad. Året innan hade jag firandet på Busfabriken ( ett stort lekland för barn). I år blir nog ganska enkelt men vet inte riktigt vad..

Att gå ut och äta med vännerna låter ju inte helt fel, men vi får se helt enkelt. Är ju ett par veckor kvar innan den 1 april så har lite tid ;)

Tips mottages!
Saknar vårt obligatoriska firande i Dansstudion när vi var yngre! Tårta, kladdkaka och saft var obligatoriskt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0